Tailsweep topp

Thursday 18 October 2012

diy


Fabrikens torsdagstema är DIY - do it yourself. Inte min grej, helt enkelt, och jag fick leta i arkivet för att kunna delta med ett par bilder. Och till slut hittade jag de här från lillasysters 1-årskalas. Jag gillar inte så kallade tema-kalas, med t.ex. Barbie-tryck på tallrikar och servetter (dyrt är det också!). Istället gjorde jag våra egna fiskedammspåsar av vanliga bruna påsar, och stämplade fjärilar på, och till dukningen köpte jag prickiga papperstallrikar från Åhléns på rea. Fint blev det!

pics: seventeendoors




3 comments:

  1. Så himlans fint det blev! Det är ju så roligt att fixa, pyssla och gör iordning! Extra härligt och inspirerande tema denna vecka!

    Hälsningar
    Anna

    ReplyDelete
  2. Men det var väl strålande! Så fint. Och så oändligt mycket roligare än Barbie!!

    ReplyDelete

Note: only a member of this blog may post a comment.